Co nám Magda předvedla na sdílené obrazovce v 7. lekci kurzu Webařce pod rukou?

Presety

Vlastní šablonky v rámci webu, které ti ulehčí a zefektivní práci. Tak to jsou presety. Umí třeba to, že v jednom kroku změníš barvu ikonek nebo styl nadpisů na celém webu.

Blog

Blog se stává nedílnou součástí online světa. Kromě nabídky zajímavého obsahu také zlepšuje SEO. Jako vždy můžeš i blogový článek tvořit od začátku, klonovat stávající nebo načíst z DIVI.

Portfolio

Filtrované portfolio je podobné jako blog. Rozdíl mezi nimi je ten, že blog ti zobrazuje tři články, portfolio čtyři. Super je, že ti automaticky vytvoří filtr kategorií, které používáš. Pokud se ti zobrazení článků nelíbí, nevěš hlavu. V nastavení si můžeš upravit design, rozložení i mřížku.

Kontaktní formulář

Kontaktní formulář je super věc. Vložíš ho přes nový modul. Ve formuláři označ povinná pole, a hlavně nezapomeň na GDPR, u jednoduchých formulářů stačí napsat krátkou formulku, není třeba žádat aktivní souhlas s ochranou osobních údajů. Při řešení antispamové ochrany využij Google reCaptcha V3.

Google mapa

Vytvoření mapy je jednoduché a zlepší to vzhled webu i informovanost návštěvníka. Zkopíruješ kód z Google Maps a vložíš jej do webu přes modul kód. V nastavení si už pak jen upravíš velikost, pokud je potřeba.

Modul Číselník

Tak ten mě naprosto fascinoval. Drobnost s velkým dosahem. Chceš návštěvníka webu ohromit tím, že už máš realizováno 99 školení? Místo toho, že napevno napíšeš číslovku 99, zvolíš modul číselník. Díky němu se počet tvých školení bude načítat postupně. Zkrátka, v DIVI můžeš kouzlit téměř s čímkoli. A kurz je těmito kouzly naprosto zaplněn.

Hlavička a patička

Při tvorbě patičky vol ideálně tři sloupce se základními informacemi – fotka klienta nebo logo, kontaktní informace a fakturační údaje. Patička vytvořená pomocí Tvůrce motivů ti zůstává stejná na všech stránkách. Což je fajn. Při změně údajů ti stačí udělat změnu jednou a projeví se na všech stránkách webu.

Základní hlavičky tvoříš ve Vzhled – Přizpůsobit, případně si je můžeš i doupravit pomocí CSS. Anebo si hlavičky koupíš, nahraješ si je do Tvůrce motivů – přes import nebo knihovnu.

Copywriterka Petra Frišová

Článek napsala absolventka kurzu Webařce pod rukou:

Petra Frišová, copywriterka